روش پرداخت وجه کالا به دو روش میباشد:
روش اول :
از طریق درگاه بانکی معین شده در وب سایت فروشگاه
پس از انتخاب محصول مورد نظر و ثبت سفارش در مرحله پایانی با اتخاب گزینه درگاه بانکی ( بانک ملی) به درگاه بانکی متصل و میتوانید پرداخت را انجام دهید
در نظر داشته باشید جهت پرداخت از از طریق درگاه بانکی شماره کارت مبدا _CVV2 -تاریخ انقضاءکارت (ماه و سال) و رمز دوم کارت (رمز خرید اینترنتی ) لازم میباشد
در این روش پرداخت توسط تمامی کارتهای عضو شتاب امکان پذیر خواهد بود.
با ورود درگاه پرداخت به درگاه اینترنتی با نام سپ ونام پذیرنده زرین اکسپرس متصل میشوید که درگاه رابط سایت دنیای ابزار مالمیر و بانک میباشد.
روش دوم :
از طریق واریز به حساب ( کارت به کارت _ شبا و..)
در این روش با پرداخت مجموع مبلغ وجه کالا و کرایه حمل به ( شماره کارت _ شماره حساب و یا شماره شبا ) معرفی شده ( بانک ملی ) از طریق همراه بانک _ عابر بانک _ و یا واریز در بانک شماره پیگری تراکنش بانکی را در کادر مشخص شده وارد و ثبت میکنید .
فروشگاه با دریافت این کد پیگیری و پس از بررسی پرداخت شما را تایید و کالای مورد نظر را به آدرس ثبت شده شما ارسال خواهد کرد .
در نظر داشته باشید مبنای ارسال کالا توسط فروشگاه به دلیل مقرون به صرفه بودن از طریق اداره پست میباشد مگر اینکه خریدار در کادر توضیحات هنگام خرید در خواست ارسال از طریق تیپاکس را ثبت کند که در این صورت کالا با تیپاکس ارسال خواهد شد.
هزینه بسته بندی و ارسال کالا (که در قسمت مشخصات و توضیحات هر کالا تعیین شده ) به صورت اتومات به جمع مبلغ پرداختی اضافه میشود .مبلغ کرایه بار پس از استعلام از اداره پست بر مبنای معیارهای مشخص تعیین شده و تلاش نموده ایم که مبلغ کرایه تعریف شده برای هر کالا از کرایه واقعی کمتر یا نهایتا برابر باشد که حقی از خریداران محترم ضایع نشود .
اما به هر حال ممکن است در مواردی معدود مبلغ کرایه دریافتی توسط فروشگاه با اختلاف جزیی بیشتر از مبلغ واقعی کرایه پرداختی به پست باشد که بابت این موارد مدیریت فروشگاه با اطلاع رسانی در این متن مسولیت شرعی را از خود ساقط و خریدار با علم به این تفاوت جزیی احتمالی مبلغ کرایه خرید را انجام میدهد .
نکته دیگر این که هنگام ارسال کالا توسط اداره پست بارکدی که روی بسته بندی قرار میگیرید مبلغ دریافتی اداره پست را از کل مبلغ کرایه نشان میدهد و اصل مبلغ پرداخت شده توسط فروشگاه به اداره پست بیشتر از مبلغ درج شده و البته از طریق پیامک نیز مبلغ کامل پرداختی به اطلاع خریدار میرسد . علت این تفاوت هزینه بسته بندی و مالیات میباشد که توسط اداره پست از متصدی فروشگاه دریافت نموده ولی در بارکد محاسبه نمیشود توضیح این نکته از آن جهت لازم بود که ممکن است خریدار هنگام تحویل کالا و با مشاهده مبلغ درج شده در بارکد و از طرفی دریافت پیامک با مبلغ بیشتر این تردید بوجود بیاید که فروشگاه مبلغی از کرایه را اضافه دریافت نموده باشد که با توضیح فوق امیدواریم این شبهه برای دوستان برطرف شده باشد .
دلیل تعیین هزینه حمل کالا و دریافت آن هنگام خرید کالا این نکته است که ابهامی برای خریدار نباشد و بداند که کالای مشخص خریداری شده را دقیقا با پرداخت چه مبلغی تحویل خواهد گرفت .
پیامک تحویل کالا به پست همزمان برای خریدار ارسال و مبلغ پرداختی توسط فروشگاه نیز در پیامک مشخص خواهد بود .
اگر هنگام خرید در قسمت توضیحات ( ارسال با تیپاکس را درخواست و ثبت کنید) با توجه به اینکه همواره مبلغ تیپاکس بیشتر از اداره پست خواهد بود در زمان تحویل کالا توسط فروشگاه به تیپاکس مبلغ هزینه پرداخت شده اولیه کرایه هنگام خرید توسط فروشگاه به تیپاکس پرداخت و الباقی مبلغ هزینه ارسال کالا بصورت پس کرایه از خریدار هنگام تحویل دریافت میشود.